sobota, 21 marca 2015

NOWY POST - I'll Find You

004

[...] Ashton podchodzi do mnie, by zabrać pudło, a następnie wnieść je na górę do mojego pokoju. Tam ustawia je koło łóżka, po czym ja zamykam drzwi.
Chłopak patrzy na mnie lekko przymrużonymi oczami.
- Co jest? - pytam łapiąc się za biodra.
- Jesteś cholernie piękna.
Patrzę na niego lekko zaskoczona, Ashy często mi to mówił, ale teraz zabrzmiało to bardziej... szczero.
Zanim zdążam zareagować blondyn jest już przy mnie, delikatnie mnie całując. Oplatam swoje ręce wokół jego szyi, a on przyciąga mnie do siebie, tak, że mój brzuch dotyka jego. Stoimy tak, gdy nagle Ashton odskakuje. Ciągle trzyma mnie w objęciach, ale jego oczy są szeroko otwarte.
- Coś się stało? - pytam.
- Dziecko. Ono mnie kopnęło. - mówi zniżonym głosem.
Uśmiecham się szeroko, po czym całuję go. [...]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz