środa, 13 sierpnia 2014

NOWY POST - Stay

Rozdział 9

- Zdaje mi się że coś jeszcze wpadło mi do oka.
- Szkło?! - zapytałam lekko wystraszona, bo jak ja miałabym je stamtąd wyjąć?
- Jakiś pyłek, czy coś podobnego. Mogłabyś zerknąć? - dodał nagle i szeroko się uśmiechnął. To było urocze, uwielbiałam kiedy to robił, wyszczerzał te swoje białe ząbki jak najbardziej tylko mógł, dodawało mu to uroku.
- Jasne zbliż się - chłopak przysunął swoją twarz bliżej mnie, spojrzałam w jego oczy i uśmiechnęłam się - Które oko?
- Prawe - skierowałam mój wzrok w tamtą stronę. Lustrowałam jego oko przez pewien czas, nie mogąc nic dostrzec. Objęłam jego twarz swoimi dłońmi i jeszcze bardziej się przybliżyłam. Zauważyłam podwiniętą rzęsę, którą lekko zrzuciłam i spadła na jego policzek. Kciukiem przejechałam po jego skórze, aby ostatecznie pozbyć się problemu. Wpatrywał się we mnie. Jego wzrok był nieziemski. Pozbyliśmy się intruza z oka Ash’a, ale nadal pozostaliśmy w tej samej pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz