sobota, 16 maja 2015

NOWY POST - Just Be

 Rozdział Dwudziesty

- Dla mnie wygląda to tak, moja mama nie żyje. Muszę zamieszkać z moim ojcem, typem spod ciemnej gwiazdy, który nigdy wcześniej nie okazywał chęci poznania mnie lepiej, na drugim końcu świata w jednym z najcieplejszych miejsc, gdy tak naprawdę uwielbiam deszcz i wilgoć. Jestem z dala od rodziny i przyjaciół, w dodatku dowiaduję się że mój ojciec ukrywał przede mną fakt że ma żonę i tu was zaskoczę, syna! Adoptowanego, ale syna! W dodatku ten syn okazuje się być słodkim lecz nieco zwariowanym chłopakiem, którego przyjaciele są jeszcze bardziej zwariowani, niż on sam. W dodatku, jeden z nich, jest bipolarnym dupkiem, przystojnym bipolarnym dupkiem, wpatrzonym w tlenioną blondynkę z wielkimi cycami. A wiecie co jest w tym wszystkim najlepsze? Ten dupek mnie nienawidzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz