sobota, 10 stycznia 2015

NOWY POST - The Suicide Diaries

Rozdział 15

-Wilczy głód-powiedział.
-Proszę?-spytałam kompletnie zbita z tropu.
-Inna nazwa to żarłoczność psychiczna-kontynuował,a ja dalej nie wiedziałam o czym mówi.-A jeszcze inna to bulimia.
Poczułam ogromny skurcz w żołądku i nie byłam w stanie nic powiedzieć.
-Ta ostatnia jest chyba najbardziej znana.Wiesz,że są dwa tryby anoreksji?-spytał,ale chyba nie oczekiwał odpowiedzi,kontynuował.-Tryb restrykcyjny i tryb bulimiczny.
-Luke...-zaczęłam,ale mi przerwał.
-W tym pierwszym ogranicza się posiłki do minimum i czasem zmusza do pozbywania się pokarmów,ten drugi cechuje się częstym obżarstwem i prowokowaniem wymiotów,w celu "oczyszczenia się".
-Lu..-zaczęłam,ale znów mi przerwał.
-Jadłowstręt psychiczny i żarłoczność psychiczna.Człowiek nie akceptuje samego siebie,nie jest zadowolony ze swojej figury,dąży do perfekcji.Głodzi się.Uważa,że jest gruby nawet gdy ma już niedowagę.Ile ważysz Kelsey?-spytał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz